Doe mee

Verandering begint hier! Doe mee met onze campagnes of word actief bij de Bossche afdeling.

GROENLINKS HEEFT EEN AANTAL VACATURES

Ben je geïnteresseerd om je op meer structurele wijze in te zetten voor GroenLinks? Momenteel zoeken we een secretaris en vrijwilligerscoördinator. Zie pagina vacatures voor meer informatie over de vacature(s) of neem contact op met voorzitter André Bannink via mail (ad.bannink@home.nl) of telefoon (06 26 99 12 14)

DOE MEE MET ONZE ACTIES OF MET DE
PERMANENTE CAMPAGNE

Duizenden Nederlands meldden zich al aan als vrijwilliger voor GroenLinks.

- Wil je met ons meedoen met onze beweging?
Geef je hier op als vrijwilliger en we bellen je snel.

- Wil je helpen flyeren?
Meld je hier aan!

- Loop op de huis-aan-huisdagen met ons mee langs de deuren op de centrale zaterdagen of in je eigen buurt met jouw wijkteam.
Meld je hier aan.

- Wil je meehelpen met de werkgroep permanente campagne?
Mail lokaal campagneleider Aldo Kivits op campagne@groenlinksdenbosch.nl voor vragen of meer informatie.

- Heb je een ander goed idee om mee te helpen met de campagne?
Neem contact op met campagneleider Aldo Kivits op campagne@groenlinksdenbosch.nl!

DENK MEE

Wil je meedenken over de koers van GroenLinks Den Bosch?  De afdeling heeft nog geen inhoudelijke werkgroepen en is op zoek naar mensen die willen helpen deze invulling te geven en te mede-organiseren. Werkgroepen kunnen o.a. gaan over thema’s als Milieu, Ruimte & Mobiliteit en Zorg & Welzijn. Interesse of wil je meer weten? Stuur een mail naar het bestuur/secretaris Wim Sloot via bestuur@groenlinksdenbosch.nl.

WIL JE IETS DOEN, MAAR WEET JE NIET
PRECIES WAT?

Laat het ons weten (via deze link) en we nemen contact met je op. Of maak een praatje met ons en andere GroenLinksers tijdens het maandelijkse GroenLinks-café, elke derde vrijdag van de maand. Zie de agenda voor het eerstvolgende café.

NIEUWSBRIEF

Meld je aan voor de nieuwsbrief om op de hoogte gehouden te worden met nieuws en ontwikkelingen van de Bossche afdeling en gemeenteraadsfractie.

WORD LID

Sluit je aan bij onze groeiende beweging. Met jouw hulp kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken. Dan maken we landelijk en lokaal het verschil. Dan pakken we klimaatverandering aan. Een betere wereld, een eerlijkere wereld - waar iedereen kansen heeft en we zorg dragen voor elkaar - ligt binnen handbereik.

DONEER

Met jouw bijdrage kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken in Den Bosch. Steun ons met een bijdrage.