Doe mee

Verandering begint hier! Doe mee met onze campagnes of word actief bij de Bossche afdeling.

GROENLINKS DEN BOSCH IS OP ZOEK NAAR NIEUWE BESTUURSLEDEN

Ben je geïnteresseerd om je op meer structurele wijze in te zetten voor GroenLinks? Neem dan contact op met het bestuur/secretaris Wim Sloot via bestuur@groenlinksdenbosch.nl.

Momenteel zoeken we kandidaten voor de functies van penningmeester en een algemeen bestuurslid. Zie hier voor meer informatie over de vacatures. Gelet op de samenstelling van het huidige bestuur, zoeken we met name jongere en/of vrouwelijke kandidaten. Maar uiteraard is iedereen vrij om te reageren.

DENK MEE

Wil je meedenken over de koers van GroenLinks Den Bosch?  De afdeling heeft nog geen inhoudelijke werkgroepen en is op zoek naar mensen die willen helpen deze invulling te geven en te mede-organiseren. Werkgroepen kunnen o.a. gaan over thema’s als Milieu, Ruimte & Mobiliteit en Zorg & Welzijn. Interesse of wil je meer weten? Stuur een mail naar het bestuur/secretaris Wim Sloot via bestuur@groenlinksdenbosch.nl.

DOE MEE MET ONZE ACTIES OF MET DE WERKGROEP PERMANENTE CAMPAGNE

Duizenden Nederlands meldden zich al aan als vrijwilliger voor GroenLinks. Wil je met ons meedoen met onze beweging? Geef je op als vrijwilliger en we bellen je snel.

Wil je meehelpen met de werkgroep permanente campagne? Vul het formulier met Bossche campagneactiviteiten in of mail lokaal campagneleider Aldo Kivits op campagne@groenlinksdenbosch.nl voor vragen of meer informatie.

WIL JE IETS DOEN, MAAR WEET JE NIET PRECIES WAT?

Maak een praatje met ons en andere GroenLinksers tijdens het maandelijkse GroenLinks-café, elke derde vrijdag van de maand. Zie de agenda voor het eerstvolgende café.

NIEUWSBRIEF

Meld je aan voor de nieuwsbrief om op de hoogte gehouden te worden met nieuws en ontwikkelingen van de Bossche afdeling en gemeenteraadsfractie.

WORD LID

Sluit je aan bij onze groeiende beweging. Met jouw hulp kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken. Dan maken we landelijk en lokaal het verschil. Dan pakken we klimaatverandering aan. Een betere wereld, een eerlijkere wereld - waar iedereen kansen heeft en we zorg dragen voor elkaar - ligt binnen handbereik.

DONEER

Met jouw bijdrage kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken in Den Bosch. Steun ons met een bijdrage.