Nominaties Groen Lintje 2020

Op vrijdag 5 juni 2020, 'Wereldmilieudag', wordt het Groene Lintje uitgereikt. Dat is een prijs voor een organisatie, bedrijf of individu die zich het afgelopen jaar positief heeft ingezet voor groen of het milieu in onze gemeente.

GroenLinks Den Bosch is daarom op zoek naar 'Groene Helden'. Dus ken je iemand die onze gemeente groener maakt, dan kan je diegene via onderstaand formulier nomineren voor het Groene Lintje. Laat ons ook weten waarom je vindt dat de kandidaat het lintje verdient! Uiteindelijk zal een jury een winnaar kiezen.

Let op: alleen Bossche organisaties of inwoners kunnen genomineerd worden. Oud-winnaars van het Groene Lintje kunnen eveneens niet genomineerd worden. Zie onderstaande lijst met eerdere winnaars:

• 2019: Voedseltuin Villanueva + speciale vermelding voor Bietje bij Bietje vanwege het vijfde jaar dat het genomineerd was
  • 2018: Bossche Windmolen West
  • 2017: De Bossche Hoeve
  • 2016: Boerderij Eygentijds
  • 2015: Het Groene Erf
  • 2014: Duurzaamheidskompas.nl
  • 2013: Heempark
  • 2012: De Graafse Akker (Graafse Hof)
  • 2010: Basisschool De Hoven
  • 2009: Alle genomineerden gewonnen: Segway, Studentenonderneming Freeze van het Koning Willem I College, Kitty Kramer van de Fietsersbond, Hanno Maas van Shortcut Fietskoerier, Werkgroep Oosterplas
Wilt u uitgenodigd worden voor de uitreiking? Geef hier uw e-mailadres door.