Nieuws over Antoon van Rosmalen

GroenLinks feliciteert De Rijzert

De schoolkantine van De Rijzert heeft gouden beoordeeld verdiend

Enkele weken geleden bezochten Patrick Leenders, Antoon van Rosmalen en Phillippe Gruijthuizen namens GroenLinks Den Bosch een aantal Bossche scholen om aandacht te vragen voor de gezonde schoolkantine. Vorige week kreeg de gezonde schoolkantie van De Rijzert, school voor praktijkonderwijs, een gouden beoordeling. En daar mogen ze heel trots op zijn! GroenLinks wil hen daar van harte mee feliciteren!!

Dag van de gezonde schoolkantine

Het meegebrachte biologisch fruit is in trek

Dinsdag 21 april was het de dag van de gezonde schoolkantine. Voor deze gelegenheid trokken fractieleden Ufuk Kâhya, Patrick Leenders en Antoon van Rosmalen er op uit om op een aantal scholen voor voortgezet onderwijs in onze gemeente eens te gaan kijken hoe het staat met de kantine. Met een mand biologisch fruit als dank voor de ontvangst werden we gastvrij ontvangen op de Bossche Vakschool, het Ds. Pierson College, het Rodenborch en het Stedelijk Gymnasium.

Nieuwe raad geïnstalleerd

De fractie bij de installatie van de nieuwe raad

Op dinsdag 6 januari werd een speciale raadsvergadering gehouden waarin de nieuwe gemeenteraad werd geïnstalleerd. Ufuk Kâhya, Esther de Ruiter en Patrick Leenders legden de verklaring en belofte af om namens GroenLinks plaat te nemen in de Bossche gemeenteraad.