De permanente campagnecommissie

GroenLinks is een partij die zich ook buiten verkiezingstijd bij de Bossche kiezer meldt en buiten de raadszaal zichtbaar is. Tussen de gemeenteraadsverkiezingen door kun je dus raadsleden en andere GroenLinksers tegenkomen in de stad.

Contact met inwoners

GroenLinks wil een groener en socialer Den Bosch. We vinden het belangrijk dat aan alle gemeente-inwoners in stad en dorpen regelmatig te laten weten. Zo'n stad groene en sociale stad komt sneller dichterbij als onze partij de dialoog opzoekt met belangstellende stad- en dorpsgenoten. Want pas als we de opvattingen, ideeën en wensen die in onze gemeente leven kennen, kunnen we ons politieke werk echt goed doen.

Permanente campagne

Onze lokale campagneleider Aldo Kivits zorgt samen met alle vrijwilligers en de leden van bestuur en fractie dat GroenLinks Den Bosch regelmatig in het nieuws blijft en het contact met de kiezer opzoekt.

Elke vier jaar is er dan weer de campagne voor de kandidaten op onze gemeenteraadslijst. Samen met enthousiaste vrijwilligers werkt de permanent campagnecommissie ook hard aan al die andere verkiezingscampagnes: die voor de Tweede Kamerverkiezingen, voor Provinciale Staten en voor het Europees Parlement.

Meer weten of meedoen? Stuur een mail naar campagneleider Aldo Kivits via campagne@groenlinksdenbosch.nl.