Afdeling

De Bossche afdeling telt ruim 270 leden waarvan een flink aantal actief is. Er is een bestuur, er is een permanente campagnecommissie en een digitale nieuwsbrief met nieuws van fractie en afdeling.

Contact met GroenLinks Den Bosch

Zoek je contact met de afdeling GroenLinks Den Bosch? Op de pagina Contact staat hoe je in contact met de afdeling, de raadsleden of het campagneteam kunt komen.

Nieuwsbrieven en communicatie met leden en sympathisanten

Onze plaatselijke digitale nieuwsbrief verschijnt een aantal keer per jaar. Leden ontvangen hem automatisch. Niet-leden kunnen zich hier of onderaan deze pagina ook aanmelden voor deze nieuwsbrief. We houden onze leden zo goed mogelijk op de hoogte, via mailings, en social media. Er wordt geen papieren post meer verstuurd.

Bestuur

Het bestuur draagt zorg voor het dagelijkse reilen en zeilen van de afdeling. Het initieert activiteiten voor de leden en geïnteresseerden en onderhoudt de contacten met leden en houdt zich bezig met campagne activiteiten. Verder is het bestuur verantwoordelijk voor zaken als de afdelingsfinancieën, het organiseren van ledenvergaderingen. Daarnaast onderhoudt het bestuur contact met de fractie.

Algemene Ledenvergadering (ALV)

Minimaal 2 keer per jaar wordt er een algemene ledenvergadering belegd. Hier worden besluiten genomen, verenigingszaken aan de orde gesteld en leggen bestuur en fractieleden verantwoording af.