Wies Korver woont in de Vughterpoort in Den Bosch en is sinds maart 2022 raadslid. Haar portefeuille bestaat voornamelijk uit wonen en alles wat daarbij komt kijken.

Het hart van Wies gaat sneller kloppen van onderwerpen als gelijkwaardigheid, gelijke kansen voor iedereen en meedoen door iedereen in onze gemeente. Daarnaast maakt Wies zich sterk voor het verduurzamen van de leefomgeving in ’s-Hertogenbosch en zet ze zich in om het vertrouwen in de politiek te herstellen, onder andere door met inwoners in gesprek te gaan en zo transparant mogelijk te zijn over haar handelen en de keuzes die worden gemaakt.

"Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is out light, not our darkness, that most frightens us. - Marianne Williamson"

Wies houdt van dit gedicht, omdat het haar laat geloven dat ze tot veel meer in staat is dan ze in eerste instantie altijd denkt. En dat gevoel gunt ze iedereen.

Wies is getrouwd en heeft drie kinderen. Ze werkt in de ouderenzorg. In haar vrije tijd leest en wandelt Wies graag en bezoekt ze regelmatig een theater of museum.