Wil je meedenken/meedoen met GroenLinks Den Bosch?
Interesse om een keer aan te sluiten om mee te luisteren of praten? Geef je naam door via dit formulier of stuur een mail naar het bestuur via bestuur@groenlinksdenbosch.nl.

- Werkgroep MRM (Milieu, Ruimte en Mobiliteit)
De afdeling heeft een inhoudelijke werkgroep waarin wordt nagedacht over spelende vraagstukken zoals ruimte en mobiliteit, vergroening en volkshuisvesting. Meedoen? Klik hier.

- Werkgroep Diversiteit en Inclusie
De werkgroep heeft als doel om onze afdeling diverser en inclusiever te maken. Deelnemers aan de werkgroep helpen mee acties te bedenken en uit te voeren die nodig zijn om dat te bereiken. Meedoen? Klik hier.

- Werkgroep PCC (Permanente Campagnecommissie)
De Permanente Campagnecommissie zorgt ervoor dat GroenLinks tijdens en buiten campagnetijd zichtbaar is. Ben jij een doener die graag leuke bijeenkomsten organiseert? Laat het weten! ‘GroenLinks is leuk’-activiteiten zijn bijeenkomsten voor leden en sympathisanten van GroenLinks die samenkomen om ‘iets leuks’ te doen en met elkaar informeel te praten over onze ervaringen en ideeën om onze stad nog groener en socialer te maken. Meedoen? Klik hier.

- Wil je iets doen, maar weet je niet precies wat?
Laat het ons weten en we nemen contact met je op. Misschien staat er iets bij de vacatures waar je interesse in hebt. Of maak een praatje met ons en andere GroenLinksers tijdens het maandelijkse GroenLinks-café, elke derde vrijdag van de maand. Zie de agenda voor het eerstvolgende café.